هلاکوئی:تولیدکنندگان نگران هستند/حاجی‌مشهدی:از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با حضور در سازمان امور مالیاتی استان گلستان با قربان حاجی‌مشهدی مدیر کل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

تشکیل کارگروه “بیتامین” و پارک علم و فناوری برای ارتقاء همکاری‌ها

در ابتدای این دیدار مهندس هلاکوئی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین، گفت: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و انتخاب رئیس جمهور جدید از سوی مردم، تولیدکنندگان نگرانی‌های درباره روند فعلی صنعت به ویژه صنعت طیور دارند.

وی با بیان اینکه پس از گذشت یکسال از دولت آیت‌الله رئیسی ثبات خوبی در صنعت طیور ایجاد شده بود، ادامه داد: با افزایش حجم نهاده‌ها و در پی آن افزایش حجم تولید صنعت طیور به ثبات خوبی رسیده بود که امیدواریم در دولت چهاردهم نیز این روند ادامه پیدا کند.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین ضمن ارائه گزارشی از روند و اهداف تاسیس این زنجیره، اضافه کرد: بیتامین ظرف کمتر از 5 سال توانست مجوز رسمی زنجیره شدن را دریافت کند که این موضوع خود رکوردی در سطح کشور به حساب می‌آید.

مهندس هلاکوئی با اعلام اینکه در حال حاضر برای بیش از 900 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته‌ایم، اظهار کرد:مجموعه ما همواره جزء مودیان خوش حساب بوده و از این پس نیز این روند را ادامه خواهیم داد چرا که اعتقاد داریم پرداخت مالیات کمک به توسعه زیرساخت‌های کشور است.

حاجی مشهدی نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به رئیس هیئت مدیره زنجیره بییتامین و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت:پس از فرمایش رهبر انقلاب درباره تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی سازمان امور مالیاتی نیز به این موضوع ورود کرده و سعی کرده اتفاقات مثبتی که در چند سال گذشته به ویژه در دولت شهید رئیسی رخ داده را به مردم ارائه کند.

وی با بیان اینکه در دولت آیت‌الله رئیسی نوسان صنعت طیور به حداقل رسیده بود، ادامه داد:امیدواریم در دولت چهاردهم روند با ثباتی که در اقتصاد کشور ایجاد شده بود ادامه پیدا کند.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان گلستان با اعلام اینکه این سازمان در سال گذشته در جشنواره‌های که برگزار شد همواره رتبه برتر در حمایت از تولید را کسب کرده است، اظهار کرد: ما قائل به این نیستیم که پرونده‌های واحدهای تولیدی را به کارگروه رفع موانع تولید ارجاع کنیم تا در آنجا حل و فصل شود، بیشترین تلاش ما این است که پرونده‌های مالیاتی در همین سازمان حل و فصل شود.

حاجی مشهدی گفت:سازمان امور مالیاتی همواره تلاش کرده در کنار تولیدکننده باشد و از هر کمکی که بتواند به تولیدکنندگان داشته باشد دریغ نمی‌کند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: