جوجه‌ریزی در فارم‌های بیتامین به یک میلیون و 800 هزار قطعه می‌رسد

به گزارش خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات شرکت بیتامین، نشست صمیمانه و خانوادگی با نمایندگان فارم‌های پرورش مرغ شرکت بیتامین استرآباد با حضور دکتر سید رضا یحیی‌پور مدیر عامل و دکتر شهریار شاطری مدیر فارم‌های مشارکتی این شرکت برگزار شد.

بیتامین رتبه برتر کشتارگاه‌های گلستان در آبان ماه را کسب کرد

در این مراسم دکتر یحیی‌پور مدیرعامل شرکت بیتامین ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، گفت:هدف از این نشست صمیمانه این است که به همکاران خودمان که در بحث حفاظت از فارم‌ها حضور دارند این نکته را یادآوری کنیم که تمام سرمایه نقدی و برندینگ شرکت بیتامین به نوعی در اختیار آنها است و آنها تنها مسئول حفاظت از این اموال نیستند بلکه مدیری از سوی شرکت بیتامین برای رسیدگی به امور در این فارم‌ها هستند.

وی با بیان اینکه انتخاب مسئولان حفاظت در فارم‌ها امری مهم است، اضافه کرد: این اقدام اگر به خوبی انجام نشود باعث ایجاد چالش‌های خواهد شد که قطعا به برند یک شرکت آسیب جدی وارد می‌کند.

مدیرعامل شرکت بیتامین با بیان اینکه شر کت بیتامین در انتخاب مسئولان حفاظت از فارم‌های مشارکتی شرکت نهایت دقت را به کار می‌برد، عنوان کرد: با توجه به اینکه جوجه‌ریزی استان حدود 12 میلیون قطعه در ماه است و بیش از یک میلیون از این عدد متعلق به فارم‌های بیتامین است، تلاش بر این است تا این عدد را در ماه‌ آینده با اقدامات انجام شده به یک میلیون و 800 هزار قطعه برسانیم.

همچنین دکتر شاطری در این مراسم ضمن تشریح اهداف جدید شرکت بیتامین در پرورش مرغ در فارم‌های مشارکتی بیتامین، گفت: فارم‌های مشارکتی یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های شرکت است که نمایندگان حاضر در آنجا وظیفه خطیری در آن برعهده دارند.

وی با بیان اینکه در فارم‌های مشارکتی چند بخش به صورت زنجیره‌وار به یکدیگر متصل هستند، عنوان کرد:با توجه به اینکه شرکت بیتامین نقش مهمی در سفره مردم استان گلستان و کشور با توجه به محصولات تولیدی خود دارد، باید با مدیریت بهتر در پرورش به یک ضریب تبدیل مناسب برسیم.

مدیر فارم‌های مشارکتی بیتامین با اعلام اینکه در راستای بهبود عملکردها وظایف جدیدی برای نمایندگان خود در فارم‌های مشارکتی تعیین کرده‌ایم، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های که در شرکت انجام شده است مقرر شده تا از بین نمایندگان حاضر شرکت در فارم‌ها مدیر پرورش‌های با توجه به توانمندی این افراد تربیت شود.

شاطری با تاکید بر اینکه نمایندگان شرکت بیتامین در فارم‌ها مسئولیت مهمی همچون حفاظت از سرمایه شرکت را برعهده دارند، اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت بیتامین همواره در صدر کشتارگاه‌های استان گلستان قرار دارد لازم است تا نمایندگان شرکت در فارم‌ها در جهت بهبود عملکرد‌ها اقدامات را لازم را انجام دهند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: