نشست مسئولان استانی با فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی گرگان

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان گلستان با مسئولان پلیس امنیت اقتصادی استان، معاون دادستان استان و بخش‌های نظارتی و اجرایی استان صبح امروز در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان برگزار شد.

دیدار “حسینی قمی” با مدیران ارشد بیتامین

در ابتدای این جلسه فعالان بخش اقتصادی استان گلستان دغدغه‌های و مشکلاتی همچون مسائل کارت بازرگانی،واسطه‌ها و دلالی‌ها در بخش تولید،بخش معادن استان،کمبود سوخت واحدهای تولیدی و عدم هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی را مطرح کردند.

مهندس میثاق هلاکوئی مدیر عامل زنجیره بیتامین نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان اتاق بازرگانی استان برای برگزاری اینگونه جلسات که نفع تولیدکنندگان در آن دنبال می‌شود، گفت:امروز با توجه به حساسیت صنعت طیور برای تامین امنیت غذایی کشور مسئولان استانی همواره توجه ویژه‌ای به این صنعت برای رفع دغدغه‌های آن داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کلید رشد پلیس امنیت اقتصادی در چند سال گذشته تعامل با تولیدکنندگان به جای استفاده از قوه قهریه بوده است، ادامه داد:در برخی موارد مشکلاتی در ارسال یا بخش تولید گوشت مرغ در استان رخ داده که پلیس امنیت اقتصادی در کنار تولیدکنندگان تا رفع مشکل با تعامل خوب و منطقی حضور داشته است.

مدیرعامل زنجیره بیتامین با بیان اینکه پلیس امینت اقتصادی استان بایدعزم جدی‌تری در برخورد با سودجویان، دلالان و واسطه‌گران داشته باشد، اظهار کرد:متاسفانه امروز افرادی در استان در بخش صنعت طیور فعالیت می‌کنند که هیچ دفتر قانونی و روزمه مشخصی ندارند و بدون اینکه مالیاتی پرداخت کنند به عنوان واسطه اقداماتی انجام می‌دهند که به ضرر تولیدکنندگان تمام می‌شود که لازم است پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کند.

مهندس هلاکوئی تصریح کرد:این سودجویی‌های که برخی دلالان دارند تولیدکنندگان را از کاری که انجام می‌دهند دلسرد و ناامید می‌کند که لازم است این افراد به خوبی رصد و با آنها مقابله شود تا فعالین اقتصادی با خیال آسوده‌تری به فعالیت خود ادامه دهند.

حسن زاده مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در این جلسه ضمن پاسخگویی به برخی دغدغه‌های تولیدکنندگان حاضر در جلسه، گفت: زمینه شروع فعالیت هرکسب و کاری قطعا وجود آرامش روانی و امنیت است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت اقتصادی و مالی در حوزه تولیدی بسیار مهم است، ادامه داد:در استان تلاش شده تا با همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی و پلیس امنیت اقتصادی امنیت خوبی در حوزه تولید ایجاد شود.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد:تلاش داریم فضای کسب و کار در استان را به این سمت ببریم که بخش خصوصی بتواند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهد.

حسن‌زاده با بیان اینکه صنعت و تولید استان جایگاه خود در اقتصاد کشور را پیدا کرده است، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که می‌طلبد تمام دستگاه‌ها برای مقابله با آن  پای کار بیایند بحث پدیده شوم قاچاق کالاست که ضربات سنگینی به تولید کشور وارد می‌کند.

صداقت معاون دادستان استان گلستان نیز در این جلسه ضمن پاسخگویی به دغدغه‌ها و مشکلات تولیدکنندگان حاضر در جلسه، گفت: پرونده‌های متعددی در بحث مقابله با فساد در استان پیگیری شده که عمدتاً به نتیجه رسیده است.

سرهنگ پهلوان نسب رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجای استان گلستان نیز در این جلسه ضمن پاسخگویی به دغدغه‌های تولیدکنندگان، گفت: پلیس اقتصادی در این جنگ اقتصادی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است در کنار تولیدکنندگان است و امیدواریم خدمتگذاران صدیقی برای آنها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما همواره خود را خدمتگذار به تولیدکنندگان واقعی می‌دانیم، اظهار کرد:شعار پلیس امنیت اقتصادی پیش‌پینی، پیگیری و سپس مقابله است و هر تولیدکننده‌ای که مشکلات و دغدغه‌های خود را با ما مطرح کند قطعا تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهیم کرد.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: