تاکید بر هم‌افزایی کشتارگاه‌ها برای برون رفت از مشکلات

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، علی اصغر نادران دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان، با حضور در دفتر مرکزی این زنجیره با مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره و دکتر سید رضا یحیی‌پور مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

تشکیل کارگروه “بیتامین” و پارک علم و فناوری برای ارتقاء همکاری‌ها

در ابتدای این دیدار مهندس هلاکوئی ضمن خوشامدگویی به دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان، گفت: در حال حاضر کشتارگاه‌های استان با چالش‌های جدی در بحث تولید مواجه شده‌اند که لازم است با هم‌افزایی بیشتر بین تمامی مجموعه‌های استان به دنبال برون رفت از این وضعیت باشیم.

وی با بیان اینکه در چند وقت اخیر یکی از عمده‌ترین مشکل‌های کشتارگاه‌ها عدم انسجام و پراکندگی تصمیم‌گیری مناسب در این حوزه است، ادامه داد: با شرایطی که برای صنعت طیور به ویژه کشتارگاه‌ها ایجاد شد باید پشتیبانی خوبی از سوی مدیران این مجموعه‌ها از یکیدیگر انجام شود.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، با تاکید بر اینکه انجمن کشتارگاه‌های استان باید زمینه‌سازی‌های لازم برای ایجاد وحدت بین کشتارگاه‌ها را فراهم کند، افزود: با توجه به شناختی که بنده از مدیران و مسئولان انجمن کشتارگاه‌های استان دارم، قطعا این موضوع شدنی است و در آینده‌ای نزدیک این اتفاق رخ خواهد داد.

مهندس هلاکوئی تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که کشتارگاه‌های استان به صورت جمعی از مزایای این صنعت برخوردار شوند و مانع از این شوند که صنعت طیور بیش از این متضرر شود و باعث چنددستگی در آن شوند.

نادران نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از معضلات امروز عدم انسجام برای تصمیم‌گیری‌ها در بین کشتارگاه‌های استان است، گفت:تلاش انجمن در چند سال گذشته بر این بوده که انسجام بین مدیران کشتارگاه‌ها را حفظ کند تا بیش از این با مشکل مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه اگر کشتارگاه‌ها منافع همسو ندارند حداقل باید تلاش کنند تا وحدتی بین خودشان وجود داشته باشد، عنوان کرد:باید تمرین وحدت بین کشتارگاه‌ها انجام شود و در برخی مواقع از خودگذشتگی هم می‌تواند برای رسیدن به وحدت کمک شایانی داشته باشد.

دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان تصریح کرد:کشتارگاه‌ها و مرغداران نیز برخلاف اینکه گفته می‌شود در مقابل یکدیگر هستند اینگونه نیست و بیشتر آنها مکمل هستند اگر مرغدار نباشد کشتارگاه‌ها وجود نخواهند داشت و اگر کشتارگاه نباشد مرغدار نخواهد بود.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: