هلاکوئی:رکورد دریافت مجوز زنجیره را داریم/صیادی:برای کمک به تولیدکنندگان از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین دکتر وحید صیادی ریاست امور شعب بانک کشاورزی استان گلستان با حضور در دفتر مرکزی زنجیره بیتامین با مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره این زنجیره دیدار و گفت‌وگو کرد.

کمبود نقدینگی در کشور نداریم/فرار سرمایه از استان گلستان داریم/برای حمایت از مرغداران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

در این جلسه مهندس هلاکوئی ضمن خوشامدگویی به ریاست امور شعب بانک کشاورزی استان گلستان، گفت: مجموعه بیتامین ظرف مدت کمتر از 5 سال توانسته است مجوز زنجیره شدن را دریافت کند که این موضوع رکوردی در کشور به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه بیتامین برای حدود 1200 نفر اشتغالزایی انجام داده است که 900 نفر از این افراد به صورت مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: میانگین سنی پرسنل فعال در مجموعه بیتامین بین 30 تا 35 سال است که این موضوع نشان می‌دهد ما به دنبال جوانگرایی و استفاده از افراد پرانرژی و با انگیزه بوده‌ایم.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با بیان اینکه در سال جاری مجموعه ما به دنبال همکاری با بانک‌های است که در روزهای سخت در کنار ما بوده‌اند، عنوان کرد:امیدواریم در سال 1403 همکاری‌های بیتامین با بانک کشاورزی که بانک تخصصی است بیشتر از سال‌های گذشته شود.

صیادی ریاست امور شعب بانک کشاورزی استان گلستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بیتامین برای ایجاد اشتغالزایی در سطح استان، گفت: برخی تفکرات وجود دارد که در راستای القای این موضوع است که استان گلستان، استانی محروم است اما اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: در تمامی مجموعه‌ها نیروی انسانی مهم‎‌‌ترین عامل برای پیشرفت یک مجموعه است که در این راستا باید مدیریت این بخش برنامه‌ریزی‌های مدونی برای آموزش و ارتقا پرسنل تدوین کند.

ریاست امور شعب بانک کشاورزی استان گلستان اظهار داشت: بانک کشاورزی چون بانک تخصصی حوزه تامین امنیت غذایی کشور است هر کمکی که در چارچوب قانون بتواند به تولیدکنندگان داشته باشد قطعاً دریغ نمی‌کند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: