شکسته شدن رکورد جوجه‌ریزی در “گلستان” با تامین به موقع نهاده‌ها

حسین لاری‌کمان مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، درباره کسب رتبه اول استان در تولید گوشت مرغ در خرداد ماه، گفت: طبق آمارهای ثبت شده در ماه گذشته حدود 18 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در سطح استان انجام شده است که این موضوع رکوردی محسوب می‌شود.

برزعلی:رکورد جوجه‌ریزی در “گلستان” شکسته شد

وی با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی‌ها در زمان مشابه سال گذشته حدود 13 میلیون و 500 هزار قطعه بوده است،ادامه داد: عوامل مختلفی در شکسته شدن این رکورد در سطح استان دخیل بوده است که از جمله آنها تلاش‌ تولیدکنندگان و سازمان جهاد کشاورزی استان است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گلستان، با تاکید براینکه یکی دیگر از عوامل افزایش جوجه‌ریزی‌ها در سطح استان تلاش‌های این اداره کل در جهت تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران است، عنوان کرد: پشتیبانی امور دام در چارچوب وظیفه‌مندی خود از هیچ تلاشی برای تامین نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان دریغ نکرده و نخواهد کرد.

لاری‌کمان با تاکید بر اینکه یکی از اثرات تامین به موقع نهاده‌ها در خرداد ماه با شکسته شدن رکورد جوجه‌ریزی‌ها خود را نشان داد، اضافه کرد: پشتیبانی امور به محض تخصیص نهاده‌ها به مرغداران در کوتاه‌ترین زمان آن را تحویل می‌دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گلستان با بیان اینکه تولیدکنندگان استان دغدغه ی بابت تامین کمی وکیفی نهاده‌ها نداشته باشند و تنها به فکر تولید باشند، اظهار کرد: با اقداماتی که در پشتیبانی امور دام استان صورت گرفته است نهاده‌های با کیفیت برای چند ماه آینده خریداری و ذخیره سازی شده است و از این بابت نگرانی نداریم.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: