توزیع مرغ بیتامین در 17 استان/با 95 درصد تولیدکنندگان “گلستانی” همکاری داریم

مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین استرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات شرکت بیتامین، با اعلام اینکه در بحث تولید گوشت مرغ زنجیره بیتامین با تمامی مرغداران استان همکاری دارد، گفت: تاکنون از حدود 95 درصد از فارم‌های سطح استان خرید مرغ زنده داشته‌ایم و همکاری خوبی با مرغداران در این زمینه داشته‌ایم.

قیمت‌گذاری دستوری باعث ضرر تولیدکنندگان می‌شود

وی با بیان اینکه زنجیره بیتامین به صورت مستقیم و غیرمستقیم با تمامی مرغداران سطح استان در حال همکاری است، ادامه داد: در کشتارگاه بیتامین که در چند ماه گذشته همواره رتبه یک تولید سطح استان را داشته و یکی از کشتارگاه‌های پیشرفته استان است از مرغ‌های تولید شده در سطح استان استفاده شده است.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با اعلام اینکه گوشت مرغ تولید شده در بیتامین در 17 استان به صورت مستقیم توزیع می‌شود، افزود:با توجه به دستگاه‌های پیشرفته‌ای که در کشتارگاه بیتامین داریم می‌توانیم از مرغداری‌های که همکاری داریم، مرغ با وزن‌های دلخواه و سایز بارگیری داشته باشیم.

مهندس هلاکوئی با اعلام اینکه تولیدات شرکت بیتامین بر اساس تنوع بازار فروش است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های که در مجموعه بیتامین داشته‌ایم در حال گسترش همکاری‌های خود با مرغداران طبق روش‌های پیشنهادی به آنها هستیم.

وی اضافه کرد: در همکاری و خرید مرغ از مرغداران نیز روش‌ها و قیمت‌های منصفانه‌ای را در نظر می‌گیریم تا ضرری متوجه تولیدکنندگان استان نشود.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: