هلاکوئی:آماده افزایش همکاری‌ها با تعاونی خوراک استان هستیم/افتخارالدین:از واحدهای تولیدی حمایت می‌کنیم

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با حضور در دفتر تعاونی کارخانجات خوراک دام و طیور استان گلستان، با دکتر رضا افتخارالدین مدیرعامل این تعاونی دیدار و گفت‌وگو کرد.

هلاکوئی:ثبات خوبی در بحث نهاده‌ها ایجاد شده است/لاری‌کمان:درچارچوب وظیفه‌مندی از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

در ابتدای این جلسه مهندس هلاکوئی، ضمن ارائه گزارشی از عملکردها و برنامه‌های مجموعه بیتامین، گفت: اقداماتی که در چند ماه گذشته تعاونی برای حمایت از تولیدکنندگان داشته جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه بیتامین این آمادگی را دارد که همکاری‌های خود را با این تعاونی گسترش دهد، ادامه داد: بیتامین توانسته است ظرف مدت کمتر از 5 سال مجوزهای لازم برای زنجیره تولید گوشت مرغ شدن را دریافت کند و امکانات و زیرساخت‌های خوبی را نیز فراهم کرده است، این آمادگی وجود دارد تا در جهت پیشرفت صنعت طیور این امکانات و ظرفیت‌ها را در اختیار تعاونی قرار دهد.

رضا افتخارالدین مدیرعامل تعاونی کارخانجات خوراک دام و طیور استان گلستان نیز در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی به مهندس هلاکوئی و اعضای همراه وی، گفت: این آمادگی در تعاونی وجود دارد تا از واحدهای تولیدی به مانند بیتامین حمایت‌های لازم صورت گیرد تا شاهد اشتغال پایدار در صنعت طیور استان باشیم.

وی افزود: صنعت طیور در استان گلستان یکی از صنایع مهم است که همه تلاش تعاونی نیز رفع دغدغه و مشکلات تولیدکنندگان است.

مدیرعامل تعاونی کارخانجات خوراک دام و طیور استان گلستان، تصریح کرد: این تعاونی نیز این آمادگی را دارد هر اقدامی که در جهت حمایت از تولیدکنندگان به ویژه در تامین نهاده‌ها باشد را انجام دهد.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: