مهندس هلاکوئی: بانک ملت مجموعه‌ای مطمئن است/عمادانی:تلاش بانک حفظ مشتریان گذشته خود است

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، دکتر عمادانی ریاست امور شعب بانک ملت استان گلستان به همراه تعدادی از مدیران این بانک با حضور در دفتر مرکزی زنجیره بیتامین با مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این جلسه مهندس هلاکوئی ضمن خیر مقدم به ریاست امور شعب بانک ملت برای حضور در مجموعه بیتامین، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در حال حاضر بانک ملت مجموعه‌ای پایدار،مطمئن و منظم است.

کمتر از 5 سال مجوز زنجیره شدن گرفتیم/اشتغالزایی برای بیش از 800 نفر در “بیتامین”

وی با بیان اینکه در شرایطی که کارآفرینان مشکلات عدیده‌ای با برخی بانک‌ها در جهت دریافت خدمات دارند، بانک ملت یکی از بانک‌های است که به فکر تولیدکنندگان است، ادامه داد: امیدواریم در سال جدیدی که شرایط اقتصادی کشور ایجاب کرده تا بانک‌ها سیاست انقباضی را در پیش بگیرند، بانک ملت رویه سال‌های گذشته خود در جهت حمایت از کارآفرینان را ادامه بدهد.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین در این جلسه ضمن توضیح درباره فعالیت‌های این زنجیره و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای که در دست اجرا دارد، عنوان کرد:مجموعه بیتامین به قوانین بانک ملت پایند است و امیدوار است در همین چارچوب از خدماتی که این بانک ارائه می کند به نحو احسن استفاده کند.

در این جلسه نیز آقای دکتر عمادانی ریاست امور شعب بانک ملت استان گلستان ضمن تشکر از مجموعه بیتامین برای برگزاری این نشست، گفت:سال گذشته، سال سختی در حوزه بانکی برای کشور بود که سیاست بانک ملت در این سال حفظ مشتریان سابق و ارائه خدمات بهتر به آنها بود.

وی با بیان اینکه در سیاست‌های  که در پیش گرفته‌ایم همواره تلاش شده است تا رفتارهای استاندارد با مشتریان داشته باشیم، افزود:در سال گذشته و امسال تلاش بر این است تا ارتباط مستمر با مشتریان داشته باشیم و مجموعه بیتامین چون از مشتریان گذشته ما است می‌تواند از خدماتی که در این بانک وجود دارد با شرایط و ضوابط بانک استفاده کند.

ریاست امور شعب بانک ملت با تاکید بر اینکه امیدواریم در سال جدید روابط کاری ما با مجموعه بیتامین ارتقا پیدا کند، اظهار کرد:بانک ملت این آمادگی را دارد علاوه بر مجموعه بیتامین به کارکنان این زنجیره نیز با ضوابط و شرایط بانک خدمات ارائه کند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: