مشکلی در خرید مرغ از تولیدکنندگان نداریم/قیمت علی‌الحساب 80 هزار تومان

حسین لاری کمان مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین استرآباد درباره فراخوان وزارت جهاد کشاورزی برای خرید مرغ از تولیدکنندگان از سوی پشتیبانی امور دام استان‌ها، گفت: احتمالا امروز این مصوبه وزارت جهاد کشاورزی به استان‌ها و همچنین استان گلستان ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه پشتیبانی امور دام استان گلستان مشکلی در جهت خرید و ذخیره‌سازی مرغ از تولیدکنندگان ندارد، ادامه داد: قطعاً ما از این موضوع استقبال می‌کنیم یکی از وظایف ذاتی پشتیبانی امور دام این است که در مباحثی که نیاز به حمایت از تولید کننده باشد ورود کند و مازاد تولید را خریداری و ذخیره سازی کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گلستان درباره قیمت خرید مرغ از تولیدکنندگان از سوی پشتیبانی امور دام، اظهار داشت:قیمت قطعی هنوز اعلام نشده و با ابلاغیه‌ای که به استان‌ها خواهد شد قیمت خرید نیز اعلام می‌شود، اما فعلاً این عدد علی‌الحساب کیلوی 80 هزار تومان است.

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات شرکت بیتامین اخیراً وزارت جهاد کشاورزی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است،شرکت پشتیبانی امور دام کشور در نظر دارد در راستای سیاست ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی به این شرکت و در اقدامی پشتیبانانه در حمایت از تولید ملی ذخایر راهبردی گوشت مرغ کشور را برای سال ۱۴۰۳ از تولیدات داخلی به جای خارجی تدارک و تامین کند.

فراخوان پشتیبانی امور دام برای خرید مازاد تولید مرغ

لذا از کلیه زنجیره‌های تولید، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و تولیدکنندگان گوشت مرغ، برای تولید مرغ به این منظور و انعقاد قرارداد دعوت می‌کند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و نمونه قرارداد تا یک هفته پس از تاریخ انتشار آگهی در تهران به نشانی میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور و در استان‌ها، به ادارات کل شرکت مراجعه و ضمن دریافت اسناد، نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: