پیش‌بینی نوسان قیمت مرغ را داشتیم/هفته آینده بازار متعادل می‌شود

عطاالله حسن‌زاده عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات شرکت بیتامین، درباره نوسانات اخیر قیمت مرغ، گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده بین 54 تا 56 هزار تومان است و افزایشی در این نرخ نداشته‌ایم.

مشکلات صنعت طیور با اجباری شدن “آرین”شروع شد/از صادر کننده به واردکننده تبدیل شده‌ایم

وی با بیان اینکه در چند وقت اخیر پیش‌بینی‌های درباره خلاء و کمبود مرغ زنده داشتیم، اضافه کرد: با توجه به کمبود نهاده‌ها وزن‌گیری مرغ‌های زنده قدری با مشکل مواجه شده بود و مرغداران نمی‌توانستند مرغ با وزن بالای 2 کیلو تحویل بدهند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان مازندران با تاکید بر اینکه در پیش‌بینی‌های که داشتیم انتظار چالش جدی در حوزه تامین مرغ را داشتیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه قدری مشکل تامین نهاده‌ها مرتفع شده است مرغداران از روزهای آینده مرغ با وزن بالای 3 کیلو تحویل خواهند داد تا مشکل ایجاد شده  برطرف شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده در چند روز گذشته بازار مرغ کنترل شده است، اظهارداشت: از هفته آینده بازار مرغ به ثبات خواهد رسید و مشکلات به ویژه در بخش مرغ زنده حل خواهد شد.

وی درباره تامین نهاده مرغداران، افزود: اگرچه این مشکل تا حدودی از طریق پشتیبانی امور استان‌ها حل شده است اما همچنان تاخیر زیادی در تحویل کنجاله سویا به مرغداران وجود دارد.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: