جافر:تا پایان سال مشکلی در تامین مرغ زنده نداریم

غلامحسین جافر رئیس هیئت مدیره مرغ گوشتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات شرکت بیتامین از روند افزایشی جوجه‌ریزی در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: جوجه‌ریزی‌ها هر ماه نسبت به ماه گذشته در مرغداری‌ها روند افزایشی دارد و به اندازه کافی این موضوع در حال انجام است.

روند تامین نهاده‌ها بهبود یافته است/مشکل زمان تحویل باید حل شود

وی درباره روند تامین نهاده‌های دامی برای مرغداران، افزود:با پیگیری‌های که اتحادیه انجام داده است روند تامین نهاده‌ها برای مرغداران بهبود یافته است و خود اتحادیه نیز برای حل مشکلات آنها با دریافت مجوزهای لازم در حال وارد کردن کنجاله سویا و جوجه یکروزه است.

جافر با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت تامین نهاده‌ها عالی نیست ولی بهتر شده است، عنوان کرد: خود اتحادیه نیز با بازرگانان وارد مذاکره شده تا مقدار بیشتری کنجاله سویا وارد کند تا مشکلات مرغداران به حداقل برسد و دغدغه‌ای در بحث جوجه‌ریزی‌ها نداشته باشند.

رئیس هیئت مدیره مرغ گوشتی کشور با بیان اینکه با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی انجام شده تا انتهای سال امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشیم، اظهار کرد: اگر نهاده‌ها به موقع برای مرغداران تامین شود تلاش می‌کنیم روند آرامش بازار تا پایان سال را حفظ کنیم.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: