سهم 10 درصدی “بیتامین” از تولید گوشت مرغ استان گلستان

دکتر شهریار شاطری مدیر عامل فارم های مشارکتی زنجیره بیتامین در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات این زنجیره با اعلام اینکه در حال حاضر 21 مرغداری را تحت پوشش داریم و با آنها قراردادهای مشارکتی منعقد کرده‌ایم، گفت: با این قراردادها، بیتامین حدود یک میلیون و پنجاه هزار جوجه‌ریزی در یک دوره پرورش انجام می‌دهد.

زمان عرضه جوجه یکروزه در سامانه سماسط مشخص نیست

وی با اعلام اینکه بیش از 10 درصد تولید گوشت مرغ استان از طریق فارم‌های بیتامین انجام می‌شود، ادامه داد: با طرح های کیفی که بیتامین در نظر گرفته است قیمت تمام شده مرغ را تا حد مطلوبی کاهش داده‌ایم بدون اینکه به کیفیت تولید لطمه‌ای وارد شده باشد.

مدیرعامل فارم‌های مشارکتی زنجیره بیتامین با تاکید بر اینکه در دوره‌های پرورش همواره از شرکت‌های دانش بنیان در جهت ارتقا کیفیت و تولید محصولات کمک گرفته‌ایم، عنوان کرد: این شرکت‌ها کمک کرده‌اند گوشت مرغی که تولید می‌شود از درجه کیفی بالای برخوردار باشد.

دکتر شاطری درباره اشتغالزایی از طریق فارم‌های بیتامین اظهار داشت:در حال حاضر حدود 160 نفر به صورت مستقیم در فارم‌های بیتامین در حال فعالیت هستند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک این عدد 30 درصد افزایش خواهد یافت و میزان اشتغالزایی در فارم‌های بیتامین به 230 نفر افزایش خواهد یافت.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: