سبد دان متنوع “بیتامین” برای مرغداران/تخفیفات ویژه برای قراردادهای جدید

مهندس مرتضی یحیایی مدیربازرگانی فروش شرکت بیتامین دانه در همایش علمی- بازرگانی این شرکت که در آزادشهر با حضور مرغداران شرق استان گلستان برگزار شد، با بیان اینکه شرکت سبد متنوعی از فروش دان را برای مرغداران در نظر گرفته است، گفت: یکی از برنامه‌های فروش دان بیتامین بحث بازارگاهی است، پیش از این مرغداران اعلام می‌کردند بیتامین این روش فروش را ارائه نمی‌کند که با برنامه‌ریزی‌های که مدیران ارشد مجموعه داشته‌اند این اتفاق رخ داده و دان با قیمت و کیفیت بسیارمناسب در دسترس مرغداران عزیز است.

وی با اعلام اینکه روش دوم فروش دان بیتامین کارمزدی است، عنوان کرد: در صورتی که مرغدار ذرت و سویا را در اختیار کارخانه بیتامین دان قرار دهد دان کارمزدی با فرمولاسیون شرکت تولید خواهد شد البته این امکان نیز وجود دارد این دان با فرمولاسیون خود مرغدار نیز با قیمت بسیار مناسب تولید شود.

مدیر بازرگانی فروش بیتامین دانه با اعلام اینکه دان تولید شده در این شرکت از باکیفیت‌ترین دان‌های تولید شده در سطح استان است، عنوان کرد: گواه این موضوع این است هر مرغداری که از بیتامین دان خریداری می‌کند با هزینه شرکت به آزمایشگاهی که مد نظر خودش است دان را ارسال کند تا مورد آنالیز قرار گیرد.

یحیایی از طراحی اپلیکیشنی برای ارتباط با واحد فروش بیتامین و سهل‌تر شدن این موضوع خبر داد و گفت: این اپلیکیشنی در حال طراحی شدن است و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

وی اظهار داشت: این نوید را به مرغداران استان گلستان می‌دهیم اگر تا انتهای سال هر قراردادی با بیتامین برای خرید دان منعقد کنند یکسری مشوق‌ها و تخفیفات ویژه برای آنها در نظر گرفته شده است.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: