پیگیری مشکلات صنعت مرغداری استان گلستان از طریق مجلس

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات بیتامین از پیگیری مشکلات فعالان صنعت مرغداری استان از طریق کمیسیون کشاورزی قوه مقننه خبر داد و گفت: جلسات متعددی با مسئولان وزارت جهاد در این زمینه به همراه سایر نمایندگان استان داشته‌ایم.

نشست اعضای اتحادیه مرغداران با مسئولان وزارت جهاد درباره کمبود سویا

وی با بیان اینکه مشکل امروز فعالان صنعت مرغداری تامین نهاده‌ها به ویژه کنجاله سویا است، ادامه داد: بارها در نشست‌های مختلف اين موضوع را به وزير جهاد كشاورزی و معاونين وی تذكر داده‌ايم كه ‌بايد در قبال تخصيص نهاده به مرغداران گوشت مرغ  از آنها تحويل گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه باید اقداماتی انجام شود که نهاده به دست تولیدکننده واقعی برسد، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان گلستان یکی از قطب‌های اصلی تأمین مرغ کشور است، لذا باید نگاه ویژه‌ای به این صنعت در استان شود.

نوروزی تصریح کرد: مشکلات موجود بر سر راه صنعت استان را احصاء کرده‌ایم و در جلساتی که با مسئولان و متولیان این حوزه داشته‌ایم بارها متذکر شده‌ایم که انتظار می‌رود دولت و مسئولان نیز به دنبال رفع این مشکلات باشند.

 

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: