فعالیت بیتامین ترابر با 40 کامیون در سطح استان گلستان و کشور

به گزارش روابط عمومی بیتامین، بیتامین ترابر بستری یکپارچه برای حمل و پخش محصولات زنجیره این واحد تولیدی به صورت مالکیتی و مشارکتی در سال ۱۴۰۱ در شهرستان گرگان تاسیس شده است.

هدف اولیه از تاسیس واحد بیتامین ترابر به عنوان یکی از حلقه های زنجیره بیتامین، سهولت در حمل و نقل محصولات تولیدی در این شرکت و جابه جایی آنها بدون واسطه می باشد.

در حال حاضر بیتامین ترابر در جهت تامین نیاز ناوگان حمل و نقل شرکت و همچنین صدور بارنامه فعالیت می کند.

بیتامین ترابر که به صورت سهامی خاص اداره می شود در حال حاضر با 30 الی 40 کامیون برای حمل مرغ زنده و کامیون یخچال دار برای حمل مرغ کشتار شده در حال فعالیت است.

محصولات تولید شده در شرکت بیتامین از طریق کامیون های زنده کش در سطح استان و از طریق کامیون های یخچالدار به سراسر کشور حمل و نقل می شوند.

به گزارش روابط عمومی بیتامین،از آنجایی که شرایط حمل مرغ و همچنین خوراک طیور، بر روی کیفیت نهایی این محصولات اثرگذار است، لازم است استانداردهای بهداشتی در پروسه حمل آن جهت جلوگیری از افت کیفیت، رعایت شود.

از طرف دیگر هزینه حمل مرغ و خوراک طیور روزانه درحال افزایش است و به تبع آن قیمت تمام شده محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. این عوامل باعث شده تا بیتامین ترابر با هدف کاهش قیمت تمام شده محصول و افزایش کیفیت آن راه اندازی شود.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: