هفته آینده؛ آغاز فعالیت زنجیره تولید مرغ در گلستان

غلامحسین جافر مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، از اخذ مجوز تشکیل زنجیره تامین و تولید گوشت مرغ زیر نظر این اتحادیه خبر داد و گفت: حدود یکسال بود که اتحادیه به دنبال تشکیل این زنجیره بود که وزارت جهاد با آن مخالف بود ولی اخیرا با رایزنی‌های که انجام شد این مشکل هم برطرف و مجوزهای لازم اخذ شد.

زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود

وی با بیان اینکه قرار است در جلسه امروز(دوشنبه 17 اردیبهشت) هیئت امنای این زنجیره را انتخاب کنیم، ادامه داد: از مرغداران استان دعوت شده است تا در این جلسه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان گلستان تصریح کرد: قرار است در این زنجیره با مرغداران، مرغ مادری‌ها، کشتارگاه‌ها و کارخانجات خوراک دام قراردادهای در جهت تولید مرغ منعقد شود.

جافر با بیان اینکه پس از انتخاب هیئت امنای این زنجیره کار عقد قراردادها را آغاز خواهیم کرد، اضافه کرد: با چند کشتارگاه، مرغدار، مرغ مادری و کارخانه خوراک دام صحبت‌های داشته‌‍ایم و از هفته آینده کار عقد قراردادها را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره تامین مالی کارهای این زنجیره نیز اظهار کرد: با یکی از بانک‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است و در بحث تامین مالی این زنجیره مشکلی نخواهیم داشت.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: