دو دلیل رضایتمندی خریداران مرغ بیتامین

خانم مهندس زهره ترخاصی مدیر بازاریابی و فروش مرغ بیتامین در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی این شرکت با بیان اینکه فرآوردهای گوشتی تولیدی در بیتامین در اکثر استان های کشور توزیع می شود، گفت: البته این توزیع در سراسر کشور به ظرفیت تولید در کشتارگاه نیز بستگی دارد.

وی با اعلام اینکه درخواست ها متعددی برای خرید مرغ از بیتامین روزانه به شرکت واصل می شود، ادامه داد: دو دلیل اصلیِ، کیفیت بالای مرغ های کشتار شده و پشتیبانی مناسب پس از فروش،باعث شده تا درخواست های متعددی از سوی شرکت ها و عاملان پخش برای خرید ارائه شود.

مدیر بازاریابی و فروش مرغ بیتامین درباره پشتیبانی فروش این شرکت، عنوان کرد: از زمان بارگیری مرغ های کشتار شده تا رسیدن به مقصد مسئولان بخش پشتیبانی با رانندگان کامیون ها و خریداران به طور مستمر در ارتباط هستند تا محموله بارگیری شده سالم و به موقع به دست خریدار برسد.

خانم مهندس ترخاصی اظهار داشت: از نظر کیفیت نیز پس از رسیدن محموله ها به دست خریداران نظرسنجی های از آنها صورت می گیرد که اکثر قریب به اتفاق آنها معتقدند که محصول تولید شده در کشتارگاه بیتامین از کیفیت لازم برخوردار است و بوی نامطبوع و آب اضافی ندارد.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: