افزایش حجم صادرات دان بیتامین با راه‌اندازی کارخانه رامیان

مهندس بهرام هخامنش مدیر فروش خوراک طیور بیتامین در گفت وگو با خبرنگار واحد رسانه این شرکت، با بیان اینکه با راه‌اندازی کارخانه جدید تولید دان در رامیان، ظرفیت تولید شرکت نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های که در شرکت بیتامین انجام گرفت، کارخانه تولید دان از شهرستان گنبد به شهرستان رامیان منتقل شد که این موضوع باعث افزایش ظرفیت تولید شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید دان رامیان یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای تولیدی در کشور است، ادامه داد: ازنظرکیفیت شاخص دان  تولید شده در این واحد از درجه بالایی برخوردار است که در تلاش هستیم با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته موجود، این کیفیت را ارتقا دهیم.

مدیر فروش خوراک طیور بیتامین با اعلام اینکه مرغداران متعددی از داخل و خارج استان از خوراک دان بیتامین استفاده می‌کنند، افزود: روند درخواست‌ها هر روز رو به افزایش است، با توجه به نوع خوراک تولیدی در کارخانه رامیان مرغداران تمایل بیشتری برای استفاده از آن پیدا کرده‌اند.

هخامنش با بیان اینکه پس از راه‌اندازی کارخانه بیتامین دانه رامیان و با افزایش ظرفیت‌ تولید به دنبال افزایش صادرات محصولات خود هستیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه ظرفیت تولید در کارخانه گنبد نسبت به کارخانه رامیان پائین‌تر بود، صادرات به صورت محدودتر انجام می‌گرفت اما با راه‌اندازی کارخانه رامیان و با افزایش حجم محصولات، صادرات بیشتری در دستور کار مدیران شرکت قرار گرفته است.

هخامنش با بیان اینکه پیشنهادات جدیدی به شرکت از سوی تولیدکنندگان کشورهای محتلف برای خرید دان به بیتامین ارسال شده است، اضافه کرد: مدیران شرکت در حال بررسی پیشنهادات واصله هستند تا با توجه به ظرفیت‌های شرکت و با برنامه‌ریزی‌های لازم بحث صادرات را دنبال کنیم.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: