بیتامین اولین تولیدکننده خوراک میگو در استان گلستان شد

دکترسیدرضا یحیی‌پورمدیرعامل شرکت بیتامین استرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات این شرکت از دریافت مجوزهای لازم برای تولید خوراک آبزیان گرمابی،سردآبی و میگو از سوی این شرکت خبر داد و گفت: شرکت بیتامین اولین شرکتی خواهد بود که در سطح استان خوراک میگو را تولید می‌کند.

همه زنجیره های تولید مرغ پرونده تعزیرات دارند| قوانین نادرست دلیل خطای تولید کنندگان

وی با بیان اینکه سخت افزارهای لازم برای تولید خوراک میگو در کارخانه بیتامین دانه رامیان مهیا شده است، افزود: تولید آزمایشی خوراک انجام شده و در حال مذاکره با تولیدکنندگان میگو هستیم تا خوراک مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت بیتامین با اعلام اینکه یکی از مزیت‎‌های تولید خوراک میگو بحث صادرات آن است، افزود: این پتانسیل وجود دارد که خوراک تولید شده را به کشورهای آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس صادر و برای کشور ارزآوری داشته باشیم.

دکتریحیی‌پور با بیان اینکه مزیت دیگر تولید خوراک میگو در رامیان بحث تامین خوراک تولیدکنندگان سایت گمیشان است، عنوان کرد: متاسفانه پیش از این خوراک میگو برای سایت‌های پرورش دهنده گمیشان که قلب تولید میگو کشور هستند، از خارج استان تامین می‌شد که با راه اندازی خط تولید در بیتامین دانه این نوید را به تولیدکنندگان می‌دهیم که خوراک مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

وی اضافه کرد:در حال مذاکره و عقد قرار داد با شرکت‌های داخلی و خارجی هستیم تا خوراک میگو برای آنها تامین و تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت بیتامین با بیان اینکه تولید خوراک میگو در یکی از کارخانه‌های منحصر بفرد در سطح استان تولید می‌شود، اظهار داشت: کارخانه بیتامین دانه رامیان با داشتن بلند ترین برج تولید خوراک در کشور و ظرفیت تولید 800 تا 900 تن خوراک در روز از منحصر بفردترین کارخانه‌های تولید خوراک در کشور است.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: