افتخارالدین:به کارخانجات خوراک داده نمی‌شود/مشکلات باید حل شود

رضا افتخارالدین رئیس هیئت مدیره اتحادیه کارخانجات خوراک دام و طیور و آبزیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات شرکت بیتامین، درباره آخرین وضعیت تخصیص نهاده‌ها به تولیدکنندگان در چند روز گذشته، گفت: در حال حاضر به کارخانه‌ها خوراکی داده نمی‌شود و 70 درصد مرغداران خوراک خام خریداری شده خود را به کارخانجات تحویل می‌دهند تا خوراک آماده دریافت کنند.

روند عرضه مرغ در گلستان بهبود یافته است

وی با بیان اینکه برخی مشکلات از گذشته وجود داشته که باعث شده تحویل خوراک به کارخانجات انجام نشود که این موضوعات باید حل و فصل شود، ادامه داد: روز یکشنبه(فردا) جلسه‌ای با قائم مقام جهاد کشاورزی داریم که قرار است این موضوعات را حل و فصل کنیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کارخانجات خوراک دام و طیور و آبزیان کشور با اعلام اینکه در حال حاضر روند تامین نهاده‌ها برای مرغداران بهبود پیدا کرده است، عنوان کرد: با توجه به واردات نهاده‌ها به ویژه کنجاله سویا در حال حاضر روند تامین نهاده‌ها خوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

افتخارالدین تصریح کرد: برخی مشکلات در بحث تحویل خوراک به کارخانجات در چند وقت اخیر پیش آمده است که باعث شده در تحویل خوراک به کارخانجات خشک و تر با هم بسوزند که در حال حل و فصل کردن این مشکلات هستیم.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: