تعامل بیتامین با اساتید دانشگاه برای جذب نخبگان صنعت مرغداری

امیرهیراد اورسجی مدیر اداری بیتامین در گفت وگو با خبرنگار روابط این شرکت از جذب افراد توانمند در واحدهای تولیدی این شرکت خبر داد و گفت: در این راستا تعاملات و جلساتی با برخی اساتید دانشگاه ها برای شناسایی دانشجویان توانمند و نخبگان صنعت مرغداری به صورت مداوم برگزار می شود تا از این افراد در مجموعه بیتامین استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تمام سطح استان با توجه به شرکت ها و کارخانجات زیرمجموعه بیتامین جذب نیروی متخصص داریم، ادامه داد: شرکت بیتامین در جهت اشتغالزایی در استان گلستان سرمایه گذاری های فراوانی انجام داده است که نمود عینی آن در کشتارگاه مرغ علی آباد کتول، تولید دان در رامیان و شعبات بیتامین مارکت قابل مشاهده است.

مدیر اداری بیتامین درباره ملاک های جذب نیرو در شرکت بیتامین، تصریح کرد: سابقه کاری، مسئولیت پذیری، توانایی های مورد نظر و روابط عمومی مناسب از جمله ملاک های لازم برای استخدام در بیتامین است.

اورسجی با تاکید بر اینکه آموزش هایی لازم نیز در حین کار به کارمندان بیتامین برای رسیدن به بهترین عملکرد داده می شود، اظهارداشت: پس از انجام فرآیند استخدام افراد در بیتامین، کارمندان به صورت مداوم مورد ارزیابی عملکردی نیز قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را برای شرکت داشته باشند.

 

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: