تضمین کیفیت بیتامین به خریداران دان

مهندس یعقوب کوثری مدیر کارخانه بیتامین دانه رامیان در گفت‌وگو با خبرنگار واحد تبلیغات و رسانه شرکت بیتامین، با بیان اینکه جیره‌نویسی برای تولید خوراک در این کارخانه از سوی تیمی مجرب انجام می‌شود، گفت: در تولید محصولات انجام شده از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

وی با تاکید براینکه خط‌مشی بیتامین دانه که از سال 98 فعالیت خود را آغاز کرد این بوده که هر زمان مرغداری از بیتامین دانه، دان خریداری می‌کند کیفییت محصول در طول زمان یکنواخت و مناسب باشد، افزود: میزان پروتئین و مواد مغذی در دان بیتامین همواره استانداردهای لازم را داشته و خواهد داشت.

مدیر کارخانه بیتامین دانه با بیان اینکه شرکت بیتامین تضمین کیفیت را به خریداران می‌دهد، ادامه داد: بیتامین به مرغداران اعلام کرده در هر زمان که لازم باشد و با هزینه خود شرکت دان خریداری شده را به هر آزمایشگاهی که می‌خواهند بفرستند تا کیفیت آن را مورد ارزیابی قرار دهند.

مهندس کوثری با بیان اینکه به ندرت اتفاق افتاده مرغدارانی که از بیتامین دانه استفاده کرده‌اند از خرید خود نارضایتی داشته باشند، عنوان کرد:این هم به دلیل این است که یک تیم مجرب پشتیبانی در تهران و استان گلستان مستقر شده‌اند که اگر مشکلی برای فارمی اتفاق افتاد سریعاً مشکل را بررسی و آن را مرتفع می‌کنند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: