هلاکوئی:ثبات خوبی در بحث نهاده‌ها ایجاد شده است/لاری‌کمان:درچارچوب وظیفه‌مندی از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با حضور در اداره کل پشتیبانی امور دام استان گلستان، با حسین لاری‌کمان مدیرکل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس هلاکوئی: بانک ملت مجموعه‌ای مطمئن است/عمادانی:تلاش بانک حفظ مشتریان گذشته خود است

در ابتدای این جلسه مهندس هلاکوئی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، گفت: یکی از اقداماتی که در دولت آیت‌الله رئیسی رخ داد ایجاد ثبات در صنعت طیور، علیرغم چالش‌های که وجود داشت، است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه زنجیره بیتامین، از زحمات مجموعه پشتیبانی امور دام تقدیر و تشکر و افزود: از زمان فعالیت آقای مهندس لاری کمان در مجموعه پشتیبانی امور دام ثبات خوبی در بحث تامین نهاده‌ها برای تولیدکنندگان رخ داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین تصریح کرد: مجموعه بیتامین این آمادگی را دارد هر زمان لازم باشد امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار پشتیبانی امور دام با هدف تنطیم بازار قرار دهد.

مهندس هلاکوئی اظهار کرد: امیدواریم همکاری‌های زنجیره بیتامین با مجموعه پشتیبانی امور دام روز به روز افزایش پیدا کرده و این آمادگی را داریم در جهت افزایش این همکاری‌های اقدامات لازم در راستای وظیفه‌مندی این اداره کل را انجام دهیم.

مهندس لاری کمان مدیر کل پشتیبانی امور دام استان گلستان نیز در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی به مهندس هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، گفت: پشتیبانی امور دام در چارچوب وظیفه‌مندی خود هرگونه اقدامی که در جهت حفظ و ثبات تولید باشد را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در دولت آیت‌الله رئیسی اقدامات مثبتی در جهت حمایت از تولید به ویژه بحث تولید گوشت مرغ انجام شد، افزود: ثبات در تامین نهاده‌ها و تحویل به موقع مواد اولیه به تولیدکنندگان برای پایداری تولید از جمله اقدامات مثبتی بود که در دولت سیزدهم رخ داد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد در چارچوب وظیفه مندی خود حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان را داشته باشد کما اینکه در بحث خرید بیش بود تولیدی مرغداران این موضوع به خوبی دیده شد.

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، در این جلسه خانم فغانی مدیر واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، آقایان ساوری مدیر منابع انسانی و حاجی‌صفری مدیر اداری مجموعه بیتامین نیز حضور داشتند که نقطه‌ای نظرات کارشناسی خود را در حوزه وظیفه مندی اعلان داشتند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: