“بیتامین” زنجیره شد

مهندس میثاق هلاکویی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین استرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات این زنجیره، از اخذ مجوزهای لازم برای تبدیل شدن برند بیتامین به زنجیره تولید گوشت و مرغ خبر داد و گفت: بیتامین از سال 99 مجوزهای لازم برای ساختار فیزیکی زنجیره را اخذ کرده بود که با تکمیل حلقه‌ها اخیراً مجوز ملی را دریافت کرده‌ایم.

جوجه‌ریزی 170 میلیون قطعه‌ای قابل تحقق نیست/قیمت‌ جوجه ترمیم می‌شود

وی با بیان اینکه بیتامین توانست ظرف مدت 5 سال از زمان تاسیس مجوزهای لازم برای تبدیل شدن به زنجیره را دریافت کند، ادامه داد: این موضوع رکوردی بود که بیتامین توانست به آن دست پیدا کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین تصریح کرد:زنجیره بیتامین در حال حاضر جزءی از 64 زنجیره تولید گوشت مرغ و گوشت کشور شده است.

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، زنجیره تولید گوشت مرغ بیتامین در سال ۱۳۹۷ با همت و اتکا به تجربیات و سوابق اجرایی سهامداران خود، دکتر سید رضا یحیی‌پور و مهندس میثاق هلاکویی در استان گلستان تاسیس شد که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا دو محصول خوراک دام و طیور و گوشت مرغ را با بالاترین کیفیت و استانداردهای بهداشتی جهانی عرضه می کند.

ارکان زنجیره بیتامین شامل مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه خوراک دان در رامیان، کشتارگاه صنعتی در علی آباد کتول، واحد ترابری و درنهایت فرآوری و پخش مرغ با برند بیتامین مارکت می‌باشد.

در حال حاضر بیش از یک میلیون از 12 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در سطح استان گلستان از سوی زنجیره بیتامین انجام می‌شود که اخیراً با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زنجیره بیتامین و توسعه فارم‌های مشارکتی این زنجیره ،این عدد در آینده‌ای نزدیک به یک میلیون و هشتصد هزار قطعه خواهد رسید.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: