آغاز فروش غیرحضوری محصولات بیتامین مارکت

مهندس محمدرضا فغانی مدیر فروش و بازاریابی مارکت، زنجیره بیتامین در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات این زنجیره از ارائه خدمتی نوین در این زنجیره خبر داد و گفت: با آماده سازی زیرساخت‌های لازم، فروش آنلاین محصولات پروتئینی زنجیره بیتامین آغاز شده و همشهریان عزیز گرگانی می‌توانند از این طرح جدید استفاده کنند.

مهندس هلاکوئی: بانک ملت مجموعه‌ای مطمئن است/عمادانی:تلاش بانک حفظ مشتریان گذشته خود است

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک این طرح در سایر شهرستان‌های استان گلستان و سپس سایر شهرها و استان‌های کشور اجرایی خواهد شد، ادامه داد: در حال آماده سازی زیرساخت‌ها برای گسترش فروش آنلاین محصولات پروتئینی زنجیره در کل کشورهستیم.

وی با اشاره به اهداف بیتامین برای راه‌اندازی فروش آنلاین محصولات خود، اضافه کرد:با توجه به اینکه همشهریان عزیز مدت زیادی از روز خود را با توجه به شلوغی شهر صرف تهیه مواد پروتئینی خود می‌کنند، بیتامین تصمیم گرفته است تا این زمان را برای مشتریان خود کوتاه کند.

مدیر فروش آنلاین زنجیره بیتامین با تاکید بر اینکه طرح بیتامین برای فروش آنلاین محصولات ارائه خدمتی نوین برای کاهش هزینه‌های مشتریان و صرف وقت کمتر برای خرید مایحتاج خود است، عنوان کرد: هدف زنجیره بیتامین از زمان تاسیس تکریم مشتریان و ارائه خدمات نوین به آنها بوده که در این سال‌ها نیز با توجه به پیشرو بودن در ارائه اینگونه این خدمات گام جدیدی را در این راستا برداشته است.

فغانی با بیان اینکه مشتریان عزیز گرگانی در حال حاضر و در آینده‌ای نزدیک در سایر نقاط کشور می‌توانند با شماره‌گیری 0173888 به راحتی سفارش خود را ثبت کنند، اظهار کرد: در شهرستان گرگان پس از ثبت سفارش حداقل 30 دقیقه و حداکثر 45 دقیقه سفارشات به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: