هلاکوئی:حلقه واسط بین تولیدکننده و مشتری را از بین برده‌ایم/حسن‌زاده:زنجیره تولید در استان باید کامل شود

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، با حضور در سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان با دکتر درویشعلی حسن‌زاده مدیرکل سازمان صنعت و معدن تجارت استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

یحیی‌پور:”بیتامین” احساس مطلوبی به بانک رفاه دارد/مکانیکی:”بیتامین” جزئی از خانواده بانک است

در ابتدای این جلسه مهندس هلاکوئی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل سازمان صمت استان به دلیل نگاه مثبت به مجموعه بیتامین، گفت: در حال حاضر در مجموعه بیتامین برای بیش از 900 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است که میانگین سنی این افراد بین 30 تا 35 سال است.

وی با بیان اینکه مجموعه بیتامین آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه وزارت صمت در استان را دارد، افزود: بیتامین این آمادگی را دارد تا تجربیات خود در زمینه احیاء واحدهای راکد استان و ایجاد اشتغال در سطح استان را در اختیار سازمان صمت قرار دهد.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین تصریح کرد: مجموعه ما این آمادگی را دارد در جهت تنظیم بازار در زمانی که با کمبود مواد پروتئینی مواجه می‌شویم بدون هیچ چشم داشتی این مواد را به بازارهای هدف تزریق کند.

هلاکوئی با بیان اینکه تلاش مجموعه بیتامین همواره بر این بوده است که مواد پروتئینی باکیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد، عنوان کرد:با راه‌اندازی بیتامین مارکت حلقه واسط بین تولیدکننده(بیتامین) و مشتری از بین رفته است.

وی همچنین ضمن گرامی داشت یاد رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، اظهار کرد:در دولت سیزدهم ثبات خوبی در وضعیت صنعت طیور استان گلستان ایجاد شده بود که امیدواریم رئیس جمهور آینده نیز این خط مشی که در دولت آقای رئیسی در پیش گرفته شده بود را ادامه دهد.

حسن‌زاده مدیرکل سازمان صنعت و معدن تجارت استان گلستان نیز در این جلسه ضمن خوشامدگویی به رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، از زحماتی که این مجموعه برای تامین مایحتاج ضروری مردم می‌کشد تقدیر و تشکر کرد و گفت:از اینکه در این مجموعه ظرف مدت کمتر از 5 سال به صورت مستقیم برای 900 نفر اشتغالزایی انجام شده است جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای جوان و با انگیزه در مجموعه بیتامین در حال فعالیت هستند، ادامه داد: سازمان صنعت و معدن تجارت استان نیز در چارچوب قوانین مصوب از واحدهای تولیدی به مانند بیتامین حمایت‌های لازم را دارد.

مدیرکل سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه در سطح استان چند مشکلی وجود دارد که باید مرتفع شود، گفت: اولین مشکل این است که زنجیره تولید در استان تکمیل نمی‌شود و در برخی مواقع خام فروشی محصولات تولید شده رخ می‌دهد.

وی مشکل بعدی در صنعت استان را عدم شرکت‌های تولیدکننده دارو و واکسن مورد نیاز صنعت طیور استان دانست و افزود: امیدورایم این مشکل هرچه سریعتر با تولید این نوع محصولات که نیاز استان است برطرف شود.

حسن‌زاده  تصریح کرد:یکی دیگر از مشکلات استان، تکمیل نشدن زنجیره ارزش افزوده صنعت طیور است، به طور مثال می‌توان در این زمینه بحث آماده‌سازی غذاهای نیمه آماده را مثال زد که مغفول مانده است.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: