موانع باعث دلسردی تولیدکنندگان می‌شود/بخش خصوصی ریل‌گذار جهش تولید

مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات این شرکت، با اشاره به نامگذاری سال 1403 به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردمی”، گفت: قطعاً مشارکت مردم ارکان اقتصادی را کارآمد و زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم می‌کند.

هیچ ماشین حسابی نحوه محاسبه قیمت مرغ را برنمی‌تابد/کشتارگاه‌ها فریادرسی ندارند/نگران دریافت مالیات از درآمد کشاورزی هستیم

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار سال لازم است موانع متعددی که پیش‌روی سرمایه‌گذاران و کارآفریان وجود دارد مرتفع شود، ادامه داد: در سال جاری دولت باید در کنار بخش خصوصی باشد و نگاه وسیعی به حوزه کسب و کار داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین، با بیان اینکه تازمانی که دولت باور به بخش خصوصی نداشته باشد و از آنها حمایت نکند مشارکت مردم شکل نمی‌گیرد، عنوان کرد:تازمانی که مردم سکاندار تولید در کشور نباشند جهشی در این حوزه رخ نخواهد داد.

مهندس هلاکوئی با تاکید بر اینکه موانع متعدد در بخش صنعت به ویژه صنعت طیور، باعث دلسردی تولیدکنندگان می‌شود، اضافه کرد: بخش خصوصی ریل‌گذار جهش تولید است و دولت باید از مشاغل خصوصی به دلیل حضور مردم در این بخش حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید قفل‌های زده شده بر حوزه کسب و کار باز شود، اظهارداشت: قیمت‌گذاری دستوری، عدم ارائه تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان، عدم تسریع در صدور مجوزها و سامانه‌های غیرکارآمد قفل‌های است که بر صنعت طیور زده شده که لازم است در سالی که به جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است فکری به حال آنها شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین تصریح کرد:مادامی که بخش خصوصی تسهیلات لازم را متناسب با شرایط اقتصادی کشور به صورت مداوم دریافت کند به ادامه فعالیت خود امیدوار می‌شود.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: