رونمایی از انعقاد قرارداد 17 درصدی “بیتامین” با مرغداران

دکتر شهریار شاطری مدیرفارم‌های مشارکتی بیتامین در همایش علمی- بازرگانی این شرکت که در آزادشهر با حضور مرغداران شرق استان گلستان برگزار شد، گفت: از روزی که تولید مرغ گوشتی در فارمی شروع می‌شود قطعاً مرغدار با چالش‌های همچون، تلفات، خرید جوجه یکروزه و …. مواجه می‌شود که در بیتامین تلاش می‌کنیم با قراردادهای مشارکتی که منعقد می‌کنیم این چالش‌ها را کم‌تر کنیم.

ارتباط “بیتامین” با مرغداران فراتر از قرارداد است/پیشرو در ارائه سبد فروش دان در استان هستیم

وی با بیان اینکه به جرات می‌توان گفت فارم‌های بیتامین در سطح استان از نظر پروتکل‌های دارویی، واکسن، تهیه جوجه یکروزه و همچنین تعهدات پرداختی جزء برترین‌ها است، ادامه داد: در فارم‌های مشارکتی بیتامین 4 برنامه برای مشارکت با مرغداران عزیز  طراحی کرده‌ایم تا همکاری داشته باشیم و بنده به عنوان مدیر این  فارم‌ها به آنها قول می‌دهم هر مرغداری در این برنامه‌ها قرار گیرد به سود خوبی دست پیدا خواهد کرد.

مدیر فارم‌های مشارکتی بیتامین با تاکید بر اینکه هر مرغداری می‌تواند با نوع نگاهی که به پرورش مرغ گوشتی دارد یکی از برنامه‌های مشارکتی بیتامین را انتخاب کند، تصریح کرد: علاوه بر قراردادهای مشارکتی 12 و 13 درصدی که با مرغداران منعقد می‌کنیم از ابتدای اسفند قراردادهای مشارکتی 17 درصد با شرایط جدید از سوی بیتامین با مرغداران منعقد خواهد شد.

شاطری با اعلام اینکه نتایجی که در چند ماه گذشته در فارم‌های مشارکتی بیتامین به دست آمده گواه عملکرد این مجموعه است، اظهارکرد: به طور نمونه اگر مرغداری به خواهد از بیتامین دان خریداری کند قطعا عملکرد این محصول پیش از این در فارم‌های خود مجموعه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه به طور نمونه روز گذشته یکی از فارم‌های شرکت را با وزن 2 کیلو و پانصد گرم و با ضریب تبدیل 1/68 در 43 روزگی تخلیه کرده‌ایم، اضافه کرد:پیش از این نیز فارم مشارکتی 75 هزار قطعه‌ای خود را با ضریب 1/75 تخلیه کردیم که این عددها همگی گواه عملکرد مجموعه بیتامین است.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: