یحیی‌پور:”بیتامین” احساس مطلوبی به بانک رفاه دارد/مکانیکی:”بیتامین” جزئی از خانواده بانک است

به گزارش واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، مهدی مکانیکی ریاست امور شعب بانک رفاه استان گلستان با حضور در ساختمان دفتر مرکزی زنجیره بیتامین با مهندس میثاق هلاکوئی و دکتر سیدرضا یحیی‌پور مدیر عامل این زنجیره دیدار و گفت‌وگو کرد.

هلاکوئی:آماده افزایش همکاری‌ها با تعاونی خوراک استان هستیم/افتخارالدین:از واحدهای تولیدی حمایت می‌کنیم

در ابتدای این جلسه دکتر یحیی‌پور مدیرعامل زنجیره بیتامین ضمن خوشامدگویی به ریاست امور شعب بانک رفاه کارگران استان، گفت: مجموعه بیتامین احساس بسیار مطلوبی نسبت به بانک رفاه دارد و خرسندیم که مدیر استان این بانک فردی است که دغدغه تولید دارد.

همچنین مهندس هلاکوئی در این جلسه ضمن توضیحاتی درباره اهداف تشکیل زنجیره بیتامین و همچنین اقدامات پیش‌رو این زنجیره، گفت: با حضور آقای دکتر مکانیکی در مجموعه بانک رفاه با توجه به اینکه ایشان دغدغه تولید دارند بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان مرتفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حاضر ارتباط مجموعه بیتامین با مدیران ارشد بانک رفاه استان به راحتی و به سهولت انجام می‌شود، افزود:در سال جدید تمرکز زنجیره بیتامین بر بانک‌های است که در روزهای سخت در کنار این مجموعه بوده‌اند و خدمات بهتری ارائه می‌کنند که یکی از این بانک‌ها، بانک رفاه کارگران است.

دکتر مکانیکی ریاست شعبه بانک رفاه کارگران استان گلستان نیز در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در مجموعه بیتامین، گفت:مجموعه بانک رفاه نیز مجموعه بیتامین را جزئی از خانواده خود می‌داند و اگر انتقاد سازنده‌ای نیز درباره بانک وجود داشته باشد را با آغوش باز می‌پذیریم.

وی با تاکید بر اینکه حضور نیروهای جوان در مجموعه بیتامین برای بنده و مجموعه بانک رفاه انرژی بخش است، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد اگر چالشی در راه همکاری بانک و مجموعه بیتامین وجود داشته باشد را در کوتاه ترین زمان مرتفع کنیم.

ریاست امور شعب بانک رفاه استان گلستان در این جلسه توضیحاتی درباره طرح‌های بانک برای ارائه خدمات به پرسنل مجموعه بیتامین نیز ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد تا همکاری‌های مجموعه بیتامین با بانک رفاه نسبت به گذشته نیز ارتقا پیدا کند.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: