“بیتامین” رتبه اول کشتارگاه‌های طیور استان گلستان شد

به گزارش گروه رسانه و تبلیغات شرکت بیتامین، مراسم گرامی داشت هفته دامپزشکی و تجلیل از خدمات فعالان این عرصه صبح امروز (پنج‌شنبه 19 مهر ماه) در سالن فخرالدین اسعد گرگانی با حضور مسئولان و مقامات کشوری و استانی برگزار شد.

در این مراسم کشتارگاه صنعتی شرکت بیتامین استرآباد به عنوان “کشتارگاه برتر صنعتی طیور” در سطح استان انتخاب و جوایز این بخش به مدیرعامل این شرکت جناب آقای دکتر سید‌رضا یحیی‌پور اعطا شد.

گفتنی است، کشتارگاه صنعتی بیتامین در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با ظرفیت کشتار 4 هزار قطعه در ساعت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان تاسیس شد.

همچنین برنامه‌های بهداشتی و ضدعفونی جهت حفظ سلامت و کیفیت مرغ به صورت روزانه در کشتارگاه صورت می‌گیرد. بهره‌گيری از بهترين و جدیدترین تكنولوژی‌ها در بخش‌های مختلف اعم از خط کشتار، سردخانه، سیستم تصفیه آب و فاضلاب و سیستم فرآوری ضایعات، امکان ارائه کيفيت متفاوتی از مرغ کشتار شده با رعايت شرايط کاملا بهداشتی را به مصرف کنندگان می‌دهد.

محصولات بیتامین در این بخش شامل: مرغ کامل به‌صورت گرم و منجمد، مرغ قطعه‌بندی، آلایشات خوراکی(دل، جگر، سنگدان)، پودر خون و پودر گوشت می‌باشد. در این میان، پودر گوشت و پودر خون از جمله محصولاتی است که به سایر کشورها صادر می‌گردد.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: