بیتامین رتبه اول کشتارگاه‌های طیور گلستان را کسب کرد

به گزارش واحد رسانه و تبیلغات شرکت بیتامین به نقل از پایگاه خبری نویاب، مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین با بیان اینکه کشتارگاه این شرکت اخیراً از سوی دامپزشکی استان به عنوان کشتارگاه برتر طیور انتخاب شد، گفت: جوایز این بخش نیز از سوی مدیرکل دامپزشکی استان به مدیران شرکت اعطا شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین با بیان اینکه در حال حاضر در کشتارگاه شرکت بیتامین حدود ۴۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: این کشتارگاه در مساحتی حدود ۲۰ هزار متر مربع و با ظرفیت کشتار ۴ هزار قطعه در ساعت، در سال ۹۸ در علی آباد کتول راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تمامی کشتار‌های که در این کشتارگاه انجام می‌شود با رعایت مسائل شرعی انجام می‌شود، اضافه کرد: نمایندگانی از دفتر نماینده ولی فقیه استان هر روز در خط کشتار حاضر هستند و بر روند ذبح اسلامی نظارت دارند و اگر مواردی بدون رعایت این مسائل انجام شده باشد از خط تولید کنار گذاشته می‌شود.

مهندس هلاکوئی با تاکید بر اینکه در روند تولید و کشتار نیز بر روند بهداشتی بودن مرغ‌ها و همچنان وزن استاندارد آنها نظارت لازم انجام می‌شود، عنوان کرد: در روزهای کشتار و در خط تولید، کاردان دامپزشکی همواره حضور دارد و بر روند کشتارها نظارت دارد.

وی از راه‌اندازی خط تولید مرغ با گرید A در این کشتارگاه در چند ماه آینده خبر داد و گفت: مسئولان شرکت به دنبال تامین بودجه راه اندازی این خط تولید هستند که با راه اندازی این خط، تولید مرغ در کشتارگاه بیتامین به صورت مکانیزه انجام خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین همچنین از صادرات پودر گوشت مرغ به کشورهای مختلف و ارزآوری برای کشور خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر این محصول به کشورهای همچون پاکستان، عراق، افغانستان و چند کشور دیگر از سوی شرکت بیتامین انجام می‌شود.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: