به زودی؛ افتتاح 2 شعبه بیتامین مارکت در گلستان

به گزارش روابط عمومی بیتامین، مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیتامین مارکت در سال 1400 با هدف ارائه محصولات تولید شده در این شرکت به صورت بدون واسطه به مصرف کنندگان در شهرستان گرگان افتتاح شد.

گفتنی است شرکت بیتامین تلاش دارد تا گوشت مرغ سالم و بهداشتی تولید شده در این شرکت را بدون واسطه و با قیمت تمام‌ شده پایین‌تر نسبت به سایر تولیدکنندگان، به مصرف‌کنندگان در سراسر ایران از طریق فروشگاه های زنجیره ای که در سراسر کشور افتتاح خواهد کرد، ارائه کند.

همچنین در راستای سهولت در امر خدمت‌رسانی ، بیتامین مارکت در قالب یک فروشگاه آنلاین تمامی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت به هموطنان عزیز ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که تاکنون بیتامین مارکت در شهرستان گرگان و علی آباد کتول در استان گلستان و در شهرستان شاهرود استان سمنان افتتاح و به زودی نیز این فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان ها و مناطقی همچون گنبد و کردکوی در استان گلستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش بیتامین با توجه به درخواست های متعدد برای افتتاح فروشگاه های زنجیره ای در سایر شهرهای استان و سایر استان ها این موضوع از سوی کارشناسان شرکت در حال بررسی است تا پس از انجام مراحل لازم مجوز افتتاح برای سال 1403 به شرکت ها یا افراد متقاضی داده شود.

 

جهت اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی بیتامین مارکت کلیک کنید.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: