افتتاح بزرگترین کارخانه دان کشور در استان گلستان

به گزارش روابط عمومی بیتامین، کارخانه بیتامین دانه اوایل تیرماه سال ۱۴۰۲ در شهرستان رامیان استان گلستان افتتاح شده است.

لازم به ذکر است طی برآوردهای انجام شده استاندارد ساخت این کارخانه حدود ۳ سال تعیین شده بود که زودتر از زمان تعیین شده این مجموعه به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، این مجموعه در مساحتی حدود ۸۰۰۰ متر مربع ایجاد شده است که ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم در آن فعالیت می‌کنند.

همچنین گفتنی است که ظرفیت تولید اسمی این واحد ۴۰ تن در ساعت در دو شیفت کاری است و کارخانه افتتاح شده یکی از بزرگترین کارخانجات تولید دان آماده در کشور است این کارخانه مجهز به خط تولید plc، است که با استفاده از این تکنولوژی تمامی مراحل تولید و کنترل توسط مانیتورینگ انجام می‌شود و قابلیت گزارش دهی در هر لحظه را دارد.

به گزارش روابط عمومی بیتامین،زنجیره تولید گوشت مرغ بیتامین زنجیره‌ای پیشرو در صنعت طیور است که در سال ۱۳۹۷ با همت و اتکا به تجربیات و سوابق اجرایی سهامداران خود، دکتر سید رضا یحیی‌پور و مهندس میثاق هلاکویی در استان گلستان تاسیس شده است.

بیتامین با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی و روش‌های به‌روز دنیا تلاش دارد که دو محصول خوراک تخصصی طیور و گوشت مرغ را با بالاترین کیفیت و استانداردهای بهداشتی همراه با حفظ ارزش‌های غذایی، به جامعه مصرف کننده ارائه کند.

 

انتهای پیام/

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: