فروش دان زنجیره بیتامین با شرایط ویژه

دکتر سیدرضا یحیی‌پور مدیرعامل سلامت مرغ خاورمیانه زنجیره بیتامین، در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات این زنجیره از شرایط ویژه فروش دان این مجموعه خبر داد و گفت:برای اولین بار در سطح کشور کارخانه بیتامین دانه به جهت اعتماد و اطمینان از محصول تولیدی خود که در فارم‌های بسیار متعدد در حال استفاده است، به صورت کتبی کیفیت محصولات و ضریب آن را ضمانت می‌کند.

فروش اعتباری و مدت‌دار 120 هزار تن کنجاله سویا در بازارگاه

وی در این زمینه توضیح داد: شرایط ویژه بدین گونه است که تا وزن ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم اگر جوجه ریزی از نژاد و سویه خارجی به غیر از آرین باشد و تلفات دوره ماکسیمم تا ۵ درصد بوده و توسط کارشناسان فنی دامپزشکان بیتامین به صورت کتبی گواهی گواهی شود که گله دچار درگیری بیماری و پرورشی نمی‌باشد، اگر ضریب تبدیل بالاتر از 1/78 شود دان مازاد از این ضریب به صورت رایگان برای مرغدار در نظر گرفته می‌شود.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با تاکید بر اینکه تضمین کیفیت آنالیز و آزمایش دان توسط مرغدار در طول دوره پرورش در آزمایشگاه مورد اعتماد مرغدار، امکان پذیر است، افزود: هزینه این آزمایشات نیز توسط شرکت بیتامین پرداخت می‌شود.

دکتر یحیی‌پور عنوان کرد:تضمین ضریب تبدیل در پایان دوره پرورش تحت شرایط استاندارد پرورش که منجر به دریافت ضریب تبدیل بالاتر از عدد 1/87 می‌گردد از سوی بیتامین انجام می‌شود.

وی درباره قیمت رقابتی دان برای مشتریان خوش حساب و فارم‌های بزرگ، توضیح داد: برای این مشتریان فروش اعتباری پایان دوره اخذ نمی‌گردد و به قیمت نقدی محاسبه می‌شود.

مدیرعامل سلامت مرغ خاورمیانه زنجیره بیتامین با اعلام اینکه کرایه حمل هزینه حمل و نقل دان از محل درب کارخانه تا محل مرغداری به صورت ۱۰۰ رایگان و بدون پرداخت هزینه به وسیله ناوگان ترابری بیتامین، انجام می‌شود، گفت:خرید دان توسط مرغدار از زنجیره بیتامین تا پایان دوره پرورش به هر میزان که باشد و حتی بالاتر از میزان ذرت و سویای تخصیصی به قیمت بازارگاهی بوده و به قیمت آزاد محاسبه نمی‌شود.

دکتر یحیی‌پور درباره تسفیه طلب مرغداران، گفت: زنجیره بیتامین رکورد داره کوتاه‌ترین زمان تسفیه طلب مرغدار به مدت ۷ الی ۱۰ روز در قبال مشتریانی است که دان خود را از مجموعه بیتامین دانه تهیه می‌نمایند.

وی ادامه داد: تسفیه طلب مرغداران در صورت فروش مرغ زنده به مجموعه بیتامین و خرید دانه از زنجیره بیتامین از ۳۵ روز به ۷ روز کاهش یافته است.

مدیرعامل سلامت مرغ خاورمیانه زنجیره بیتامین با اشاره به پشتیبانی و خدمات پس از فروش دان بیتامین، توضیح داد: تیم پشتیبانی بیتامین به صورت هفتگی با مرغداران تماس حاصل می‌کنند و از وضعیت فارم مطلع می‌شوند تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

دکتر یحیی‌پور با اعلام اینکه برای مرغدارانی که در صورت عقب‌ماندگی از وزن در طول پرورش دان ویژه تولید می‌شود، افزود:این دان ویژه بدون هیچ هزینه‌ای برای مرغدار تا رسیدن به وزن استاندارد تولید می‌شود.

وی درباره تامین جوجه یکروزه برای فارم‌های تحت قرارداد، اظهار داشت: تامین جوجه از دو طریق انجام می‌شود که اولین روش با ورود جوجه یکروزه با برند بیتامین از اوایل سال 1404 خواهد بود و روش دیگر تامین جوجه برای مرغدار از برندهای معروف کشور در صورت تقاضای مرغدار مبنی بر تهیه جوجه توسط زنجیره بیتامین است.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: