واحد مرغداری راکد در گلستان نداریم/حذف آسیاب میکسر از واحدهای تولیدی

صاحب خیراندیش معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه و تبلیغات زنجیره بیتامین، با بیان اینکه با توجه به سیاست‌های وزارتخانه در زمینه افزایش تولید پروتئین در سطح استان اقدامات متنوعی انجام داده‌ایم، گفت:در حال حاضر با اقدامات انجام شده و با هماهنگی‌های انجام شده با زنجیره‌ها هیچگونه واحد مرغداری راکد نداریم.

مرغ “گلستان” در کدام استان‌ها توزیع می‌شود/برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات

وی ادامه داد: برخی از مرغدارای‌ها پس از افزایش قیمت نهاده‌ها با مشکلاتی مواجه شده بودن و توان جوجه ریزی نداشتند که با کمک سازمان جهاد و زنجیره‌ها به این واحدها کمک‌های لازم انجام شد و دوباره احیا شدند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با تاکید براینکه نظارت‌های خود بر کارخانجات خوراک دام استان را افزایش داده ایم،  عنوان کرد: 13 کارشناس را در این حوزه فعال کرده‌ایم که مداوم به کارخانجات خوراک سرکشی می‌کنند و جیره این کارخانجات را در جهت کاهش پرتی خوراک به روز کرده‌ایم.

خیراندیش با اعلام اینکه آسیاب میکسر از واحدهای طیور استان حذف شده است،اظهار کرد: تمام تلاش سازمان جهاد استان بر این است که در واحدهای دامداری نیز این اتفاق رخ دهد.

وبلاگ آشپزی با بیتامین را اینجا ببینید: